Sold out
€44,95
Uitverkocht
Straatmode en stadscultuur hebben een lange weg afgelegd sinds het bescheiden begin in de jaren 90. Vanuit verschillende lokale scènes in Japan, Europa en de VS zijn de door jongeren gedreven hiphop-, punk- en skateboardbewegingen eindelijk doorgedrongen tot de haute couture.
Straatmode en stadscultuur hebben een lange weg afgelegd sinds het bescheiden begin in de jaren 90. Vanuit verschillende lokale scènes in Japan, Europa en de VS zijn de door jongeren gedreven hiphop-, punk- en skateboardbewegingen eindelijk doorgedrongen tot de haute couture.
Merken staan nu te popelen om samen te werken met de iconen van muziek en kunst die deze creatieve cross-over leiden. Klanten staan urenlang in de rij om als eerste exclusieve stukken te bezitten die zijn ontworpen door onder meer Pharrell Williams, Kanye West en Tom Sachs.
Lifestyle-publicatie Highsnobiety, gevestigd in New York, Berlijn en Tokio, loopt voorop in dit wereldwijde fenomeen. The Incomplete vereeuwigt de verhalen van merken variërend van Supreme tot COMME des GARÇONS. Naast de meest invloedrijke ontwerpers en smaakmakers, belicht Higsnobiety de stukken en merken in herenmode die de tand des tijds hebben doorstaan.
Specificaties:
Formaat: Hardback
Formaat: 230 x 290 mm
Pagina’s: 320 pp
Taal: Engels
ISBN: 9783899555806
Stel een vraag
Je vraag wordt beantwoord door een winkelvertegenwoordiger of andere klanten.
Bedankt voor je vraag!
Je vraag is ontvangen en wordt binnenkort beantwoord. Dien dezelfde vraag niet opnieuw in.
Fout
Er is een fout opgetreden bij het opslaan van je vraag. Meld het aan de sitebeheerder. Extra informatie:
Voeg een antwoord toe
Bedankt voor je antwoord!
Je antwoord is goed ontvangen en zal spoedig worden gepubliceerd. Voer geen nieuw antwoord in.
Fout
Er is een fout opgetreden bij het opslaan van je antwoord. Meld het aan de sitebeheerder. Aanvullende informatie:
Maak je geen zorgen we gaan je niet spammen. Uitschrijven kan op elk moment via de link in elke e-mail.
Beoordelingen
Er zijn nog geen beoordelingen